سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نظر

نصب دوربین مدار بسته در هتل ها

نصب دوربین مدار بسته در هتل هانصب دوربین مدار بسته در هتل ها

هتل ها، متل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه و استراحتگاه ها در برابر جرم بسیار آسیب پذیر  هستند. فرقی نمی کند شما در آن مکان مهمان، کارمند، مدیر یا مالک باشید، استفاده از سیستم های نظارتی مدار بسته در هتل ها نقش مهمی ایفا می کنند.

از دید مهمانی که بابت اقامت در یک مکان هزینه پرداخت کرده است، دوربین های مدار بسته در هتل ها برای آنان امنیت شخصی به همراه دارد. گزارش های متعددی تصدیق می کنند که متاسفانه نرخ جرایم در هتل ها در سال های اخیر رو به رشد بوده است. مهمانان در هتل ها هر روز گم شدن وسایل خود را گزارش می دهند. علاوه بر این، نگرانی در مورد دوربین های مدار بسته مخفی هم رو به افزایش است.

از منظر مالک یا مدیر هتل، سیستم های نظارتی ویدیویی در هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل و در عین حال افزایش بهره وری کارمندان کمک می کند. علاوه بر این، ایجاد احساس امنیت در پرسنل و مسافران بر عهده و مسئولیت هتل است.

بیایید سه حوزه کلیدی که عموما دوربین های مدار بسته در هتل و سیستم های امنیتی تصویری در آن نقش دارند را بررسی کنیم.

سوالات رایج در مورد دوربین مدار بسته  هتل

در زیر پاسخ به رایج ترین سوالاتی که در مورد دوربین های مدار بسته در هتل ها مطرح می شوند آورده شده است.

از منظر مالک یا مدیر هتل، سیستم های نظارتی ویدیویی در هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل بهبود تجربه مسافران از هتل و در عین حال افزایش بهره وری کارمندان کمک می کند.

آیا دوربین های مدار بسته را می توان در اتاق هتل نصب کرد؟

آیا در هتل اقامتگاه های AIRBNB دوربین مدار بسته نصب شده است؟ آیا در اتاق هتل ها دوربین مخفی وجود دارد؟ آیا هتل ها دوربین مداربسته  امنیتی دارند؟ استفاده از دوربین های مدار بسته مخفی در اتاق های هتل در بیشتر کشورهای دنیا غیر قانونی محسوب می شود. بر اساس قانون، نصب دستگاه های نظارتی در هر نقطه ای که جزو حریم شخصی فرد محسوب می شود، غیر قانونی است.

این قانون شامل دوربین های مداربسته در اتاق هتل، سرویس بهداشتی، اتاق رختکن، اتاق متل و غیره می شود. تنها تبصره برای این قوامین در مواقعی است که مالک به مهمان اطلاع دهد که از طریق دوربین تحت نظر هستند.

نصب دوربین های مدار بسته در کدام قسمت هتل ها قانونی است؟

آیا در راهروی هتل ها دوربین مدار بسته قرار دارد؟ دوربین های مدار بسته در چه قسمتی از هتل ها مجاز هستند؟ آیا هتل ها در آسانسور از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند؟ هتل ها مجاز به نصب دوربین مدار بسته در نقاطی مانند راهروها، آسانسور و بخش های ورودی و خروجی هستند. بیشتر اقامتگاه ها تمام نقاطی که مهمانان و پرسنل در آن رفت و آمد دارند را با دوربین های مدار بسته تحت نظر دارند.

سیستم های مدیریت امنیت هتل، شواهد ویدیویی از جرایم را در اختیار مالکان و مدیران مجموعه قرار داده و همچنین امکان نظارت بر چرسنل را در تمام طول مدت شیفت آنها، فراهم می کنند. علاوه بر ایت، دوربین های مدار بسته در هتل شواهد محکم از مجرمان را در اختیار مقامات قانونی قرار می دهد که بعدا می توان از آن به عنوان مدرک استفاده کرد.

چگونه به دنبال دوربین مخفی در اتاق هتل بگردیم؟

چگونه در اتاق های هتل یا AIRBNB به دنبال دوربین های مخفی بگردیم؟ آیا بدون ردیاب می توان جای این دوربین ها را شناسایی کرد؟ به دلیل این که در سال های اخیر گزارش مسافران هتل ها و اقامتگاه های AIRBNB از یافتن دوربین های مدار بسته مخفی در سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها به طور چشمگیری افزایش یافته است، نحوه پیدا کردن این دوربین ها بیش از پیش اهمیت یافته است. خوشبختانه چند روش ساده وجود دارد که پیدا کردن دوربین های مخفی را ساده تر می کند.

بررسی تمام پریز های برق

مانند تمام دوربین های مدار بسته در هتل ها، دوربین های مخفی هم نیاز به نیروی برق دارند (گرچه دوربین هایی که با باتری کار می کنند هم وجود دارد). فرد ابتدا باید به تمام اتاق ها و سرویس های بهداشتی رفته و خروجی های برق را بررسی کند. هر وسیله ای که به پریز وصل شده است را شناسایی کنید. اگر وسیله برای شما ناشناس بود آن را از پریز جدا کرده و در همان حالت رها کنید.

به دنبال نورهای LED بگردید

یک روش سریع دیگر برای یافتن دوربین های مدار بسته مخفی در اتاق های هتل این است که به دنبال نورهای LED بگردید. چراغ ها را خاموش کرده و اتاق را تا حد امکان تاریک کنید . اگر نور LED مشکوک مشاهده کردید، به احتمال زیاد دوربین مخفی است.

یک دستگاه ردیاب تهیه کنید

بهترین راه برای اینکه اتاق اقامتگاه خود را جهت یافتن دوربین مخفی بررسی کنید. خرید ردیاب سیگنال است. این دستگاه های شناسایی دوربین مدار بسته می توانند دوربین ها را پیدا کنند چون این دوربین ها سیگنال متعادل ارسال می کنند. ردیاب های سیگنال برای یافتن دوربین های تحت شبکه و بی سیم که سیگنال های متفاوتی ایجاد می کنند هم به کار می روند.

چگونه نصب دوربین های مدار بسته در هتل ها به بهبود امنیت کمک می کند؟

مزیت استفاده از دوربین های مدار بسته در هتل ها بسیار است. این دوربین ها امنیت هتل را برای مهمانان و پرسنل افزایش می دهد. علاوه بر این، نصب سیستم های نظارتی در محل، به مدیران و مالکان امکان اطلاع یافتن از وقایعی که در آن مجموعه جریان دارد را می دهد. اگر هتل از دوربین های مدار بسته تحت شبکه استفاده کند، خروجی دوربین ها را می توان از راه دور از طریق گوشی موبایل یا هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود مشاهده کرد.

لازم است به این توجه کنیم که امنیت هتل وقتی موثر است که طرح امنیتی هم در نظر گرفته باشیم. برای مثال، نصب تنها یک دوربین امنیتی در قسمت ورودی یا بالای میز پذیرش به کاهش وقوع جرم در بقیه نقاط کمکی نمی کند. بارها ثابت شده است که هتل هایی با سیستم نظارتی کامل بسیار کمتر از متل هایی که تنها یک یا دو دوربین امنیتی دارند، قربانی جرم می شوند. فاکتورهای دیگری که دارای اهمیت هستند شامل نحوه ذخیره و کنترل ویدیوها می باشد.

برای مثال، امروزه برخی از هتل ها کمپانی های متخصص در مبحث امنیت را استخدام کرده تا سرویس نظارت ویدیویی از راه دور ارائه دهند. نظارت از راه دور برای هتل ها امکان مراقبت مستمر از مهمانان و پرسنل را فراهم می کند. شاید مهمترین نکته ای که باید به یاد داشته باشیم این است که هیچ ملکی تنها با خرید و نصب دوربین مدار بسته در حفاظت کامل قرار نمی گیرد.

دوربین های مدار بسته در هتل ها و سیستم های امنیتی باید به دقت انتخاب شده و به طور حرفه ای نصب شوند تا از حداکثر مزایای آن استفاده شود.

 

پک دوربین مدار بسته قیمت انواع دوربین مدار بسته   شرکت نصب دوربین مداربسته نمایندگی هایک ویژن


نصب دوربین مدار بسته در فضاهای باز و پارکینگ ها

نصب دوربین مدار بسته در فضاهای باز و پارکینگ هانصب دوربین مدار بسته در فضاهای باز و پارکینگ ها

مشخصه پارکینگ ها ورود و خروج وسایل نقلیه و افراد در طی شبانه روز است. برخی از پارکینگ ها از لحاظ روشنایی ضعیف بوده یا در محله هایی با آمار بالای جرائم و خلاف قرار دارند.

حفظ ایمنی و امنیت پارکینگ به افراد این اطمینان را می دهد که با خیال راحت خودروی خود را در آنجا پارک کنند. بنابراین صاحبان پارکینگ ها باید ایمنی و امنیت را به عنوان فاکتور مهمی برای موفقیت مستمر در نظر بگیرید. خوشبختانه، امروزه ماهیت سیستم دوربین های امنیتی تجاری نشان می دهد که استفاده از آنها آسان تر و کارآمد تر از همیشه آست.

حوزه نظارت امنیتی دائما در حال خلق نو آوری هستند که این امکان رشد فناوری های جدید و بهبود قابلیت دوربین های امنیتی تجاری برای پارکینگ ها را فراهم کرده است. مهم نیست طرح یا موقعیت مکانی پارکینگ چه باشد، استفاده از دوربین های نظارتی در پارکینگ می تواند امنیت بی نظیری ایجاد می کند. البته، مالکان پارکینگ ها با چالش های امنیتی بسیاری در پارکینگ خود روبه رو می شوند.

موسسه اطلاعات بیمه عنوان کرد که در سال 2016 تقریبا شش میلیارد دلار سرمایه به علت سرقت وسایل نقلیه از دست رفته است. وسایل نقلیه در پارکینگ ها در خطر هستند، چون گاهی اتومبیل های متعدد بدون مراقبت و به مدت طولانی رها می شوند. علاوه بر این، پارکینگ ها نقاط کور متعددی هم دارند که از دید پنهان است.

قابلیت های دوربین مدار بسته بر پارکینگ

دوربین های نظارتی ویدیویی دارای طیف گسترده ای از لحاظ طرح، اندازه و نوع هستند. هر یک از آنها می توانند برای یک محیط مشخص بهتر از سایر گزینه ها عمل کنند. شناخت آسیب پذیری های امنیتی یک پارکینگ می تواند به تعیین بهترین دوربین های امنیتی یک پارکینگ می تواند به تعیین بهترین دوربین های امنیتی تجاری کمک کند. همچنین دانستن نحوه انتخاب سیستم دوربین امنیتی در زمان و پول مالکان پارکینگ ها صرفه جویی کرده و در عین حال امنیت کلی پارکینگ را افزایش می دهد.

بیشتر دوربین های نظارتی امنیتی جدید قادر به تولید خروجی تصویری و ویدیویی با کیفیت بالا هستند که می توان از آنها برای شناسایی جزئیات هر مکان استفاده کرد. با استفاده از دوربین های امنیتی دید در شب که می توانند در تاریکی مطلق هم ضبط کنند، می توان تصاویری با رزولوشن بالا در محیط های تاریک به دست آورد.

برخی از دوربین های نظارت بر پارکینگ می توانند با استفاده از قابلیت های امنیتی دوربرد، پارکینگ های وسیع و باز را هم پوشش دهندو دوربین های نظارتی تحت شبکه (IP) بر خلاف دوربین های نظارتی مدار بسته آنالوگ، دیگر نیازی به سیم کشی در مکان را ندارند. این دوربین ها در حال حاضر از یک اتصال اینترنتی یا حتی شبکه موبایل برای مخابره خروجی ویدیویی به یک پایگاه نظارتی، دستگاه ذخیره NVR یا مخزن ابری ویدیویی استفاده می کنند.

در حال حاضرسرویس های کنترل امنیت ویدیویی از را دور هم وجود دارد که می توانند با استفاده از متخصصان آموزش دیده امنیت، نظارت بیست و چهار ساعته ارائه دهند. این سرویس ها از طریق کنترل ویدیویی از راه دور با استفاده از دوربین های تحت شبکه کار می کنند. مالکان پارکینگ ها هم می توانند از طریق دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند مانند گوشی های هوشمند یا تبلت ها، به خروجی ویدیویی دسترسی داشته باشند.

دوربین های نظارت بر پارکینگ ها با استفاده از این توانایی های فوق العاده، برای هر نوع پارکینگ در هر موقعیت مکانی یا طرح ساخت، مزایای بیشماری به همراه دارند. در ادامه تعدادی از مزایای دوربین های نظارت بر پارکینگ برای صاحبان این مکان ها آورده شده است.

مزایای استفاده از دوربین های نظارت بر پارکینگ

نصب دوربین های نظارتی در پارکینگ ها می تواند امنیت و ایمنی را در این مکان ها بالا ببرد. ساختار پیشرفته دوربین های نظارتی امنیتی فعلی مزایای متعددی برای مدیران و مالکان این محیط ها فراهم آورد که ورای بحث ایمنی و امنیت است. همانطور که پیش تر هم اشاره شد، پارکینگ ها اغلب آسیب پذیر ترین مکان ها در برابر وقوع جرم هستند.

در ادامه مزایای استفاده از دوربین مداربسته نظارتی امنیتی آورده شده است که با دانستن آنها خواهید دید نصب این دوربین ها و مزایایی که در دراز مدت ایجاد می کنند، کاملا ارزش هزینه ای که بابت آنها می پردازد را دارند.

محدود کردن و جلوگیری از خرابکاری

خرابکارها هم مانند سارقان یکی از معضلات پارکینگ ها هستند.تنها یک حرکت خرابکارانه می تواند مردم را از رفت و آمد مکرر به آن پارکینگ منصرف کرده و منجر به کاهش درآمد مجموعه شود. بدون توانایی نظارت بر پارکینگ، خرابکارها می توانند به راحتی به ماشین های پارک شده و افراد آسیب وارد کنند. در سال های گذشته مجرمان و خرابکارها به راحتی می توانستند دوربین ها را دستکاری کنند.

برخی از دوربین های نظارتی تجاری دارای ویژگی های امنیتی اثبات خرابکاری هستند. البته باید به یاد داشت که نصب دوربین های امنیتی در مکانی دور از دسترس می تواند بسیار موثر باشد. توصیه می شود دوربین های نظارتی دیگری هم داشته باشید که اگر یک دوربین امنیتی دستکاری شد، دوربین های دیگر بتوانند تصاویر مجرم را ثیت کنند.

بازداری از جرم

مطالعات نشان داده اند که مجرمان همیشه مکان های با امنیت پایین را بیشتر از مکان هایی با ضریب امنیتی بالا هدف قرار می دهند. دوربین های نظارت بر پارکینگ نه تنها می توانند مجرمان را در حین وقوع جرم ضبط کنند بلکه می توانند به طور کامل از وقوع جرم جلوگیری کنند این یکی از مزایای مهم برای پارکینگ های مستقر در محله هایی با آمار بالای جرم محسوب شده و می تواند اموال مردم را در امنیت حفظ کند.

حذف نقاط کور

هرنوع ملکی به خصمص پارکینگ ها دارای نقاط کور یا مکان هایی هستند که دارای نور کم بوده یا با چالش های بیشتری مواجه می شوند. پارکینگ ها عموما محیط هایی بزرگ با رفت و آمد دائمی وسایل نقلیه و مردم هستند. این می تواند شناسایی تهدیدات ممکن برای آن مجموعه را با دشواری هایی همراه سازد. استفاده از دوربین های نظارتی امنیتی می تواند میدان دید وسیع تری ایجاد کگند تا مالکان بتوانند نقاط کور را رصد کرده یا نواحی که نور کم دارند را روشن کنند.

برخی از دوربین های نظارتی مانند سیستم های نظارتی تایم لپس یا یا تصویر برداری زمان گریز، می توانند به سرعت حجم بزرگی از ویدیو را اسکن کرده و به پرسنل امنیتی و تحقیقات قانونی کمک کنند.

ایجاد آرامش خاطر

مشتریان پارکینگ ها می توانند به آسانی تشخیص دهند آیا مکان برای پارک خودرو امن است یا ریسک هایی در آن وجود دارد. اگر پارکینگ دارای نور کم و امنیت پایین باشد در این صورت افراد کمتری رغبت به پارک خودرو در آن و رها کردن وسیله نقلیه خود به مدت طولانی و بدون مراقبت خواهند داشت. نصب دوربین های نظارت بر پارکینگ به مشتریان نشان می دهد که مالک پارکینگ به ایمنی و امنیت آنها اهمیت می دهد.

این امر می تواند تضمینی بر موفقیت مستمر یک کسب و کار بوده و حتی درآمد آن مجموعه را افزایش دهد. ایمنی و امنیت باید در مرکز توجه کسب و کارهای موفق یا کمپانی مسئول یک پارکینگ قرار داشته باشد. استفاده از دوربین های مدار بسته در پارکینگ ها امریست الزامی که باعث می شود، امنیت پارکینگ چه از لحاظ کنترل عملکرد پرسنل و چه از لحاظ بازدارندگی وقوع جرم برقرار شود.

توصیه می شود در پارکینگ ها از دوربین هایی استفاده شود که دارای سنسور WDR هستند، استفاده شود، زیرا در صورتی که نور مستقیم خودروها به دوربین بتابد به لطف وجود این سنسور تصاویر سیاه نشوند و ضد نور حذف گردد.

قیمت پک دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته   نصب دوربین مدار بسته دوربین هایک ویژن