سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نظر

هایک ویژن  hikvision  پس از دریافت جوایز متعددی از جمله IFSEC و FIREX ، توانست جایزه محصول نوآورانه نمایشگاه Security and Fire Excellence 2019 لندن را دریافت کند . این جایزه به دوربین حرارتی بولت DS-2TD2136 تعلق گرفت . این جایزه در مراسم اهدای جوایز که 20 نوامبر و در لندن هیلتون در پارک لین و به میزبانی شخصیت تلویزیونی تس دالی به این شرکت اهدا شد .
دوربین DS-2TD2136 هایک ویژن یک بولت حرارتی هوشمند تحت شبکه با قیمت مقرون به صرفه است که می تواند با کاهش نور محیط به عنوان مکمل دوربین های مدار بسته رنگی مورد استفاده قرار بگیرد و دید 24 ساعته را برای کاربران به ارمغان بیاورد . سیستم هوشمند پردازش تصویر ، آنالیز رفتاری پیشرفته و امکان هوشمند تشخیص حرارت و آتش سوزی بصورت خودکار توسط دوربین در این محصول کمپانی هایک ویژن طراحی و تولید شده است . کاربران با استفاده از این دوربین می توانند امکان بروز آتش سوزی را پیش بینی و با اقدام به موقع از وقوع آن پیشگیری کنند . دوربین بولت حرارتی هایک ویژن را می توان با لنز های مختلف 7 ، 10 ، 15 ، 25 و یا 35 میلیمتری بسته به نوع پروژه ، استفاده کرد .

 

دوربین حرارتی بولت هایک ویژن ، جایزه محصول نوآورانه نمایشگاه Security and Fire Excellence 2019 را گرفت !

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن  دوربین مداربسته آنالوگ   پکیج دوربین مداربسته  

دوربین بولت هایک ویژن ، شعاع و زاویه دید وسیع تری دارد و می تواند در شرایط مختلف مانند : شب ، تابش شدید نور خورشید ، مه شدید یا هنگام طوفان و باران با تصویر برداری حرارتی ، تجزیه تحلیل دقیق تری نسبت به دوربین های معمولی دارد . استفاده از دوربین حرارتی کاهش آلارم های اشتباه و افزایش راندمان امنیتی مجموعه را در پی خواهد داشت .
جاستین هولیس ، مدیر بازاریابی بخش بریتانیا و ایرلند هایک ویژن ضمن ابراز خوشحالی از دریافت جایزه محصول نوآورانه سال اضافه کرد ، کسب جوایز نمایشگاه های معتبر IFSEC و FIREX برای این دوربین حرارتی تاییدیه ای بر این ادعاست که هایک ویژن به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه مدار بسته همیشه در تلاش بوده تا بهترین محصولات را بر اساس نیاز بازار تولید و عرضه نماید .


نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته