سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نظر

چرا قبل از تعطیلات عید باید دوربین مدار بسته خرید؟ این مطلب از وب سایت دوربین مدار بسته الکامپ را به تشریح این موضوع اختصاص داده ایم. اکنون که سال در حال پایان است و تعطیلات در راهند آیا خانه شما به حد کافی امن هست؟ گزینه های امنیتی بسیاری در بازار وجود دارند، اما دوربین های مدار بسته یکی از راهکارهایی است که کمک می کند در ایام تعطیل با فراغ بال از دارایی های خود مراقبت کنید و به سیر و سیاحت نیز مشغول شوید، بی جهت نیست که درخواست بالایی برای خرید این کالاهای کاربردی شده است.

استقبال گسترده از خرید دوربین مدار بسته قبل از ایام تعطیل عید

حال در قرن بیست ویکم استفاده از تجهیزات ایمنی در کشورهای طراز اول جهانی که امنیت در عالیترین سطح نیز فراهم است، تبدیل به اتفاق رایجی شده است، چه برسد به کشورمان ایران که متاسفانه مشکلات اقتصادی و اجتماعی، آشفته بازاری برای مردم و بهشتی برای سارقان ترسیم کرده اند. باید توجه داشت که در ایام تعطیلات نیز ریسک خطر به ویژه سرقت چندین برابر می شود.

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته قبل از سفر در تعطیلات عید هستید، می بایست اطلاعات خود را درباره عوامل تاثیر گذار همچون قیمت دوربین مداربسته، مارک، نحوه نصب و پشتیبانی از واحدهای معتبر افزایش دهید تا از هزینه های کاذب در امان بمانید.

اقدامات قبل از خرید دوربین مدار بسته

مسافرت و دید و بازدید در ایام عید اجتناب ناپذیر است و می بایست برنامه ریزی برای امنیت حریم شخصی داشت. حال همچون گذشته قفل کردن درب ها، بستن پنجره ها و سپردن به همسایه ها کافی نیست. امنیت چیزی است که نباید سرسری در نظر گرفته شود.

حال بسیاری به تجهیزات مدرن همچون دزدگیر و دوربین مدار بسته متوسل می شوند. این وسایل اغلب آنچنان احساس امنیتی را ایجاد می کنند که تقریباً شبیه حضور فیزیکی مالکان است. در واقع این وسایل اجازه فضایی فراهم می کند تا تدابیری برای جلوگیری از نفوذ افراد غریبه، سرقت و انواع دیگر جرایم اتخاذ شود.

اگرچه امنیت یک حق اساسی است اما به هیچ وجه قابل تضمین نیست. رعایت الزامات قانونی از قبیل دستورالعمل های نصب، کسب مجوزها، خرید از برندهای معتبر و انتخاب محل مناسب برای محل قرارگیری دوربین ها و … بسیار ضروری هستند، بهتر است برای برداشتن این قدم ها از افراد متخصص کمک بگیرید که تخصص و مهارت کافی دارند. نصب باید توسط متخصصان یا شرکت هایی انجام شود که صلاحیت کار در منطقه را دارند و از جزئیات تمامی مراحل آگاهی دارند.

مزایا خرید دوربین مدار بسته قبل از عید

خرید این اقلام هزینه نیست بلکه سرمایه بزرگ برای مراقبت از حریم شخصی و امنیت محیط کار شما محسوب می شود. در ادامه بیشتر به دلایل اشاره کرده ایم

· خرید سیستم دوربین مدار بسته، یک سرمایه گذاری با اهمیت است.

از میان سرویس های موجود در بازار، دوربین های مدار بسته را می توان یک سرمایه گذاری بزرگ دانست. اگر چه در ابتدا، مبلغ نسبتا بالایی برای نصب هزینه می شود، اما در کوتاه مدت آرامش بیشتری را برای ساکنان به ارمغان می آورند. با گذشت زمان، این هزینه صرفاً حفظ و نگهداری دارایی های شخصی خواهد بود که بسیار مقرون به صرفه است.

· دوربین های مدار بسته یک عامل بازدارنده نیز هست.

بسیاری از افراد بدخواه با مشاهده دوربین های امنیتی، سرقت ها و حمله های احتمالی را رها می کنند. این دستگاه ها به خودی خود افرادی که را که نمی خواهند هویت آنها توسط مقامات شناخته شود، می رانند.

 

· دوربین مداربسته یکی از پیشرفته ترین سیستم های فناوری در بازار است.

در حال حاضر، سیستم مدرن مداربسته دارای تجهیزات پیشرفته بوده که علاوه بر تصاویر واضح تر دارای ظرفیت ضبط بیشتر نیز است. همچنین داده ها دقیق تر بوده و دستگاه ها مقاومت بیشتری دارند.

· دوربین های امنیتی از آسیب پذیرترین نقاط محافظت می کنند.

برای عملکرد کارآمد این تجهیزات بر حفاظت بر دارایی خود باید نقاط استراتژیک مکان را تجزیه و تحلیل کنید. برای این کار باید از خدمات یک شرکت معتبر که دارای تجربه در این زمینه هستند، استفاده کنید.

کارکنان زبده و متخصص شرکت الکامپ معمولاً یک بررسی دقیق و مفصل انجام می دهند تا خطرات احتمالی را ارزیابی کنند سپس سیستم را نصب می کنند. قرار دادن دوربین بدون ارزیابی نقاط کور، ممکن است منافع مورد انتظار را نداشته باشد و همچنان در آینده باعث دردسرهای زیادی شود.

· با این مدل سیستم ها می توانید تصاویر را در صورت نیاز، ذخیره کنید.

قیمت خرید دوربین مدار بسته چگونه تعیین می شود؟

در جلسات مشاوره ای کارشناسان پس از بررسی دقیق محیط و آگاهی از انتظارات، بودجه حدودی را تعیین می‌کنند. البته باید بدانید نوع دوربین، برند سازنده، محل نصب، میزان کابل کشی و هزینه کارشناس نیز بر آن افزوده خواهد شد.

شناخت برندهای مختلف دوربین مداربسته برای افرادی که آشنایی چندانی با این وسایل کارآمد ندارند، ممکن است گیج کننده نیز باشد. متاسفانه تحریم و مشکلات اقتصادی سبب محدودیت ورود برندهای روز دنیا همچون سامسونگ، سونی، پاناسونیک و پلکوتک شده است اما نباید ایمنی که در سایه مارک هایی همچون هایک ویژن و داهوا فراهم شده است را از قلم انداخت که با استقبال بالایی نیز خریداری می‌شوند. خوشبختانه برای تمامی بودجه ها این واحدهای تولیدی محصولاتی را ارائه کرده اند.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته باید بسته به نیاز، بودجه و سایر عوامل انتخاب شود. در ادامه اشاره کلی به برخی شرایط می شود:

· براساس نوع تصویر

دوربین مدار بسته استاندارد و مدرن که اغلب قیمت بالاتری نیز دارند، دارای بازتولید دقیق رنگ هستند البته باید پذیرفت در نور کم، کیفیت تصویر می تواند به سیاه و سفید نزدیک شود. در شرایط خوب، چنین دوربینی قادر خواهد بود سایه ها را به وضوح نیز تشخیص دهد.

· بسته به محل نصب و شرایط کار

اگر خرید دوربین مدار بسته برای نصب در دفاتر، خانه ها، انبارها و سایر مکان ها در نظر گرفته شده است. چنین اماکنی به سیستم های مجهز به حفاظت اضافی در برابر رطوبت، گرد و غبار و همچنین به پوشش های مهر و موم شده برای گرم کردن یا سرمایش نیز نیازی ندارند.

اما در فضای باز سیستم های حفاظتی، مجهز به عناصر محافظتی اضافی اند تا دوربین ها بتوانند در برابر اثرات رطوبت، گرد و خاک، بارش، دمای مختلف مقاومت کنند. هزینه خرید چنین مدل هایی بیشتر است زیرا به دلیل نصب در فضای باز،  امکانات خاصی دارند.

· وضوح

دوربین های مدار بسته از نظر وضوح دارای رزولوشن پایین، متوسط ??و بالا هستند که بر کیفیت تصویر تاثیر می گذارند. این پارامتر با نزدیکی دو نقطه مجاور تصویر به یکدیگر تعیین می شود. هرچه وضوح تصویر دوربین بیشتر باشد، منطقه ای که کنترل می کنید بهتر دیده می شود.

· حساسیت

دوربین ها با حساسیت کم ، متوسط ??و بالا ارائه می شوند. این معیار وضوح تصویر را در نور کم تعیین می کند. بنابراین، دوربینی با حساسیت بالا برای نظارت شبانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

· زاویه دید

این پارامتر مقدار مساحت منطقه تحت کنترل را نشان می دهد و با فاصله کانونی و اندازه ماتریس تعیین می شود.

· قابلیت دید در شب

با تاریک شدن هوا، خدمات ایمنی منازل و کسب و کارها اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند البته در نسل جدید تجهیزات ایمنی، تولید کنندگان چراغ های مادون قرمز را نیز استفاده کرده اند تا کوچکترین جزئیات تصاویر نیز به خوبی رویت و سپس ثبت گردد.

 

از کجا بهترین دوربین مدار بسته را بخریم؟

آیا می دانید علاوه بر مردم عادی بسیاری از ادارات و شرکت های بزرگ نیز برای حفظ امنیت حریم شخصی و کسب و کار خود مایلند، کار نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته توسط کارشناسان مجموعه الکامپ صورت گیرد. داشتن تخصص، مهارت و ارائه خدمات با قیمت مقرون به صرفه در این امر بی تاثیر نبوده است.

کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت الکامپ، تمامی مراحل کار از نصب و اجرای دوربین مدار بسته را با دقت و مطابق با مجوزهای استاندارد بین المللی انجام می دهند. ضمانت پروژه نیز می تواند گواه خدمات صادقانه و تخصصی این مجموعه بزرگ باشد، بی جهت نیست که توانسته اند 4000  پروژه استاندارد را از صفر تا صد انجام دهند و سوابق درخشانی در این 17 سال فعالیت بر جای بگذارند.

تمام تلاش کارشناسان و مدیریت برای جلب رضایت کارفرمایان از تمامی اقشار است به همین دلیل در جلسات مشاوره ای، سوالات مرتبط مطرح می شود تا شناخت کامل درباره انتظارات و شرایط به دست آید.

  1. قیمت دوربین مدار بسته
  2. دوربین مدار بسته
  3. دوربین مداربسته
  4. قیمت دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. قیمت دوربین مدار بسته
  7. دوربین مدار بسته
  8. دوربین مداربسته
  9. قیمت دوربین مداربسته

خرید دوربین مدار بسته