سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نظر

 

در این دوره طراحی سایت آموزشگاهی نقش مکمل اطلاعات هنر آموزان را دارد . در حال حاضر رقابت بین مؤسسات آموزشی بسیار زیاد می‌باشد . این رقابت‌ها علاوه برجذب دانشجویان و ارائه سرویس به آن‌ها شامل رقابت در فضای مجازی نیز می‌باشد . پس با نداشتن یک وب‌سایت فقط بازار هدف مخاطبان را از دست نداده‌اید بلکه رقبای خود را هم خوشحال نموده‌اید .

در طراحی سایت آموزشگاهی یا طراحی وب‌ سایت‌های آموزشی به معرفی سرفصل‌ها و دوره‌ها پرداخته می‌شود و همچنین امکان ثبت‌نام آنلاین در این وب‌سایت‌ها وجود دارد . پس‌نیازی نیست تا دانشجو مسافت زیادی را جهت ثبت‌نام پیموده و به آموزشگاه بیاید . طراحی وب سایت برای این مشاغل کار را آسانتر میکند.

همچنین با توجه به جهانی بودن اینترنت با طراحی سایت آموزشگاهی یا وب‌ سایت‌های آموزشی ، مشتریان شما فقط به شهر و استان خودتان محدود نمی‌شود و می‌توانند از خدمات آموزشی شما بهره ببرند .

با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های جدید، نیاز انسان ها برای استفاده از راههای جدید ارتباطی روز به روز بیشتر شد.بسیاری از مشاغل برای دستیابی به اهدافشان استفاده های مختلفی از اینترنت میکنند.در این بین نیاز به استفاده از اینترنت و طراحی سایت  برای موسسات آموزشی و آموزشگاهی بیشتر از صنوف دیگر احساس می شود.در طراحی سایت آموزشی باید بتوان ارتباط درست بین متقاضیان آموزش و موسسات آموزشی برقرار کرد. یعنی بهتر است در چیدمان خدمات توجه بیشتری را داشته باشیم تا در دسترس کلیه کاربران سایت به راحتی قرار بگیرد. در این متن درباره ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی مجموعه رایان و امکانات مناسب برای سایت های آموزشی صحبت می کنیم.
2 دلیل عمده که طراحی سایت آموزشی را برای شما به صرفه میکند عبارتند از:
•    دسترسی راحتترکاربران و صرفه جویی در زمان
•    قابلیت دسترسی به افراد بیشتر در نقاط مختلف و از فواصل دور بدون محدودیت مکانی
فرض کنید صاحب یک آموزشگاه در تهران هستید افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما مراجعه میکنند عمدتاً از شهر تهران و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه هستند، در این حالت دسترسی شما حتی در خود تهران هم محدود به چند منطقه نزدیک است ولی با طراحی سایت و ارائه امکانات آموزشی مورد نیاز در آن با صرف هزینه و منابع بسیار کمتر امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط ایران را خواهید داشت.
بیشتر بخوانید:   طراحی سایت فروشگاهی   

شرکت طراحی سایت

 

طراحی سایت اختصاصی

 

ویژگی های طراحی سایت آموزشی

در موفقیت طراحی سایت آموزشی ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های آموزشی طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت آموزشی

با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی می باشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . از طرف دیگر درصد زیادی از مخاطبان سایت های آموزشی را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند که این دسته از مخاطبین برای مشاهده سایت استفاده بیشتری از موبایل و تبلت دارند.

 

انعطاف پذیری در طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی و آموزشگاهی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند. از طرف دیگر سایت های آموزشی باید این ویژگی را هم داشته باشد که بسته به نیازهای آینده مجموعه ، امکان اضافه شدن قسمت های جدید به راحتی فراهم باشد. به عنوان مثال اضافه کردن زبان جدید به سایت یا امکانات دیگر.

اهداف و مأموریت خود را مشخص کنید :

وب سایت های آموزشی مانند دیگر وب سایت ها هستند با کمی انتظارات متفاوت. در ابتدا قبل از انتخاب قالب سایت، باید دقیقاً اهداف و مأموریت خود را مشخص کنید. برای مثال اگر قصد ارائه مطالب آموزشی برای کودکان 9 ساله را دارید باید ظاهر سایت و چینش آن به شکلی باشد که هم برای کودکان و هم والدینشان خوشایند و کاربردی باشد. یا اگر قصد ارائه خدمات آموزشی برای مقاطع تحصیلی بالا را دارید باید سایتتان تخصصی تر و با ظاهری حرفه ای تر طراحی شود.

تمرکز اصلی سایت: ارائه اطلاعات

سایت های آموزشی باید تا جایی که میتوانند در زمینه های مرتبط با فیلد کاریشان اطلاعات ارائه کنند تا بتوانند افرادی که در اینترنت به دنبال اطلاعات مشابه هستند را جذب کرده و به عنوان کاربر دائمی خود نگه دارند. بعضی از مؤسسات آموزشی مثلا دانشگاه ها ممکن است چندین دانشکده داشته باشند که تمام این دانشکده ها باید به صورت دسته بندی شده و با دسترسی راحت در وب سایت در اختیار کاربران قرار بگیرند.  تمام دانشجویان و کاربران باید بتوانند به راحتی در سایت به دانشکده های مختلف رفته و به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردند.
همه اینها به این معنی است که در سایت های آموزشی بیشتر از طراحی و ظاهر باید به محتوا توجه کنید. همچنین میتوانیی بخشی را در سایت به مطالب و فرم های قابل دانلود اختصاص دهید.

رنگ های مناسب برای وب سایت های آموزشی:

رنگ های مورد نظر برای وب سایتتان را اب دقت انتحاب کنید. دقت کنید که این رنگ ها باید در تناسب با لوگوی آموزشگاه و همچنین بروشورها و پوسترهای آموزشگاه باشد تا حس یکپارچگی ایجاد نماید.
به طور کلی در سایت های آموزشی باید به سمت رنگ های خنثی و تأییدی بروید مانند سبز، قهوه ای، آبی و سفید. این رنگ ها ناخودآگاه حس جدیت، تکامل، قدرت و اعتماد را انتقال میدهند. افراد نیاز دارند که به شما و خدماتتان اعتماد کنند و روانشناسی رنگ ها در این مورد میتواند به شما کمک کند تا این حس را در کاربر ایجاد نمایید.

استفاده از انواع عناصر تصویری :

در آخر، سعی کنید با اضافه کردن تصاویر و ویدئوهایی از نحوه ارائه خدمات، کیفیت و خدمات خود را بیشتر به کاربران معرفی نمایید. برای مثال، اگر آموزشگاه رانندگی دارید، میتوانید ویدئوهایی از نحوه آموزش را در وب سایت قرار دهید. همچنین تصاویری از امکانات موجود در آموزشگاه و کلاس ها ارائه کنید تا کاربر به یک تصویر ذهنی از کلاس ها و امکانات آن برسد. حتی میتوانید از اجزاء تعاملی مثل چت آنلاین برای پاسخگویی به سؤالات کاربران و راهنمایی آن ها استفاده کنید. هدف ایجاد حس مهم بودن در کاربر و جلب اعتماد او میباشد که با به کارگیری این عناصر دسترسی به این هدف آسان تر میشود.

امکانات طراحی سایت آموزشی :

تاریخچه و معرفی مرکز آموزشی

اخبار مرکز آموزشی و سایر اخبار مرتبط

دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان آموزش

برنامه زمان بندی کلاس ها

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی

معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی

صدور کارنامه و اعلام نتایج

دانلود جزوات اساتید، نمونه سؤالات و ...

تصاویر و ویدیوهای آموزشی

گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیتهای آن

درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره های آموزشی

خبرنامه ایمیلی و پیامکی برای کاربران

امکان گفتگوی زنده با پشتیبان آموزشی

معرفی اساتید و مربیان به صورت گرافیکی

انجمن گفتگو

ربات تلگرام با امکان درج محتوای سایت در کانال تلگرام به صورت اتوماتیک

برگزاری نظرسنجی های آنلاین

منطبق بر اصول سئو سایت

بیشتر بخوانید:   ساخت وب سایت

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت شرکتی

 

سایت‌های آموزشی طراحی‌شده توسط شرکت رایان

طراحی سایت آموزشگاهی شرکت رایان علاوه بر امکانات مذکور دارای طراحی گرافیکی زیبایی  می باشد که در جذب مخاطب اهمیت بالای دارد .

یکی از مهم‌ترین مزیت سایت های آموزشی شرکت رایان رتبه بالا و قابل‌ توجه این وب‌سایت‌ها در گوگل هست .

 امکانات طراحی سایت آموزشگاهی شرکت رایان :

تاریخچه و معرفی آموزشگاه

اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط

دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی آتی

تفصیل دوره‌های آموزشی نظیر اهمیت و ضرورت دوره، سرفصل مطالب دوره، دستاوردهای دوره آموزشی و ...

شرایط و نحوه ثبت‌نام متقاضیان

برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها

ثبت‌نام آنلاین در دوره‌های آموزشی

معرفی کتاب‌ها و جزوات آموزشی

فروش کتاب‌ها و جزوات و سایر وسایل کمک‌آموزشی

صدور کارت آزمون

صدور کارنامه و اعلام نتایج

دانلود پاورپوینت اساتید، نمونه سؤالات و ...

تصاویر و ویدیوهای آموزشی

گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیت‌های آن

درج نظرات فراگیران راجع به آموزشگاه و دوره‌های آموزشی

معرفی اساتید و مربیان

انجمن گفتگو ویژه تعامل فراگیران آموزشگاه باهم و تعامل فراگیران و اساتید

برگزاری نظرسنجی‌های آنلاین در مورد دوره‌های آموزشی فعلی و دوره‌های جدید

بیشتر بخوانید: طراحی سایت وردپرسی

هزینه طراحی سایت