سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / تکنولوژی و اخبار دوربین مداربسته

نظر

هایک ویژن hikvision    به عنوان تولید کننده پیش رو در حوزه محصولات و راهکار های امنیتی نو آورانه ، جایزه محصول نوآورانه فستیوال جوایز بین المللی Detektor 2019 سوئد را کسب کند این جایزه در زمینه تولید دوربین دام تورت حرارتی و نوری هایک ویژن به این کمپانی تعلق یافت .

این جایزه در گروه هشدار و تشخیص وجود دارد و هیئت داوران پس از انتخاب دوربین هایک ویژن اعتقاد داشتند که دوربین هایک ویژن ترکیبی از تجزیه و تحلیل هوشمند ، فناوری حرارتی و نوری و زیبایی است که می تواند در شرایط حساس ، مناسب ترین عملکرد را ارائه نماید . ( این دوربین هم توسط نور مرئی و هم توسط طیف حرارتی قادر به تصویر برداری می باشد )
مارس وچمن مدیر بخش محصولات حرارتی هایک ویژن اروپا که برای دریافت این جایزه در مراسم حضور داشت گفت : ما از دریافت این جایزه هیجان زده هستیم ، دوربین حرارتی و نوری هایک ویژن ،  در ژوئیه و به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در قسمت هایی که امکان حریق در آنها وجود داشت تولید و به بازار عرضه شد . قیمت این دوربین بسیار مقرون به صرفه است . از اینکه توانستیم با ارائه این محصول نوآوران ، کمک شایانی به تیم های امنیتی داشته باشیم ، بسیار هیجان زده هستیم .

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!

 

دوربین مداربسته نصب دوربین مدار بسته بهترین دوربین‌ مدار بسته  


دوربین هایک ویژن مدل  DS-2TD1217-2 / V1 هایک ویژن قابلیت تشخیص سریع آتش سوزی در محیط های داخلی از طریق فناوری دو طیف مرئی و حرارتی را دارد . هنگامی که دمای محیط از میزان مشخص شده توسط کاربر عبور می کند ، دوربین با به صدا در آوردن زنگ خطر به کاربران اطلاع رسانی می کند تا با اقدام به موقع از بروز آتش سوزی جلوگیری شود .

جهت آنالیز تصویر با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی ، یک تراشه GPU در این دوربین تعبیه شده است که امکان تشخیص آتش سوزی و یا تشخیص ورود غیر مجاز به منطقه از پیش تعیین شده را دارد و از این رو می توان برای پوشش در فضاهایی مانند انبار ها ، موزه ها ، مراکز داده ، دفاتر و مواردی شبیه به آن مورد استفاده قرار بگیرد .
درباره جایزه Detektor International Awards :
جایزه Detektor International Awards در سال 1999 توسط مجله امنیتی معروف Detektor International  با هدف معرفی و تجلیل از نوآوری های برجسته در حوزه امنیت بنیان نهاده شد . در سال 2019 ، بیستمین سری اهدای جوایز سالانه در 19 نوامبر در نمایشگاه SECTECH در استکهلم  سوئد برگزار گردید .


دوربین مداربسته tvt دوربین تی وی تی   خرید هایک ویژن